Alla inlägg under juni 2011

Av carolitalocita - 29 juni 2011 18:59

Guuud vad jag känner mej tröött! Det är min andra vecka som jag har jobbat å jag är otråligt mkt trött!


Helgen var iaf tvär kul! Drog till en chilenskfest där jag dansade tills dom slängde ut mej1 Inte bokstavligt talat men de var tvungna att stänga av musiken så att jag skulle gå.. Vad ska man göra? Jag älskar att dansa!!    Har det i blodet och i mina gener.


Ska dra mej nu men C U än så länge!  

Av carolitalocita - 24 juni 2011 00:43

För ett tag sadan skrev jag om längtan, längtan av ett nail som kunde leda till et jobb. Jag fick aldrig det mailet utan jag fick ta tag det i egna händer och ringa dom å det ledde till en intervju som ledde till ett jobb!!   


Å jag kan oxo skriva att jag fick mitt körkort!! Nu känns det äntligen som om livet ljusnar till!! Jag är såå lycklig!!   


I morgon är det midsommar så får jag se vad som händer men än så länge C U!  

Av carolitalocita - 15 juni 2011 12:30

Var på min pappas kusins bröllop i helgen.

Det var verkligen en underbar bröllop med mycket mat, dryck å dans!! Helt perfekt!   


Å brudparet kunde inte vara vackrare. 100% KÄRLEK FINNS DET DÄR!!  


Jag dansade tills brudparet sa att det var nog men festen slutade runt 03.30 så det var en lagom tid. Bröllopet var en blandning av chilensk/svensk bröllop där maten var blandad å musiken. Det var en riktig bra blandning fakiskt!!  


Nu ska jag börja städa lite här hemma innan jag ger mig i väg till trafikskolan.. så C U än så länge!!   

Av carolitalocita - 7 juni 2011 00:16

WOHO!!!! Det verkar som om sommaren är här juu!!!

Hoppas att vädret håller i sej nuuu!! Det skulle vara underbart!

Det känns ju som om man är utomlands. Sitter i vardagsrummet med balkongdörren heel öppen!! Det har varit perfekt väder!!   


C U all än så länge!!   

Presentation

Ser o no ser? Yo soy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Español


Ovido - Quiz & Flashcards