Alla inlägg under september 2011

Av carolitalocita - 26 september 2011 20:25

Måndag började med att jag vaknade hängig å ville inte upp, som tur va var jag äntligen ledig efter en hel veckas arbete på hotelet. Men jag var ändå tvungen att gå ut å städa min sysTers lägenhet.. När det äntligen var färdigt å vi skulle åka därifrån startar jag bilen å den lät för hemskt!! Som om jag gasade som filmen the fast and the furiost. Å nu när jag har kommit hem sitter jag här med världens mensvärk!!!

Av carolitalocita - 25 september 2011 18:40

Vida ctm!! Realmente ya no te soporto!! Mil veces nuca te ubiera tenido seria tan solo un alma pero un alma libre. Un alma q volaria adonde yo quiciera cuando yo quiciera!! La mentablemente no es asi, por lo visto soy una persona alkoholica y voy a tener un bordell. Y todo eso lo saben por q dije q no quero vivir acerca de ellos. Chuta son mejores q un horoscopo o q una vidente!! Realmente espero q se cumpla todos mis deceos como que venga el 2012 y luegito

Av carolitalocita - 10 september 2011 21:32

Då va man sjuk! Underbart!!! Hatar att vara förkyld!!! Bara jag blir frisk tills på freda för då blir det stå upp komiker å på lördag blir det FEST!!! För det är chiles nationaldag! Å den festen vill jag absolut inte missa!!Imon ska jag jobba 4 timmar vilket räcker för mej för jag känner mig inte alls på toop. Hoppas att jag känner mig bättre imon å att dagen går snabbt, orkar inte med de gnälliga gäster som klaga på det ena eller det andra..Nog för mig idag! Peace 2 U all <3

Av carolitalocita - 7 september 2011 17:04

I fredags hände det ngt hemskt i chile. Ett plan med 21 passagerare störtade precis utanför ön juan fernandez. Syftet med resan var att hjälpa befolkningen från juan fernandez att återbygga ön efter jordbävningen den 27 februari. Dem skulle återbygga skolan, hus, vägar m.m Tyvärr han dem aldrig avsluta deras projekt.När chile fick höra om det trodde vi alla att dem skulle hittats levande precis som med de 33 gruvarbetarna men tyvärr så blev det inte så. I lördags hittades 4 kroppar i vattnet å en så länge har man bara hittat delar planet och av deras kroppar. Jag hoppas verkligen att man hittar alla så att familjerna åtminstonde kan ge dem en värdig begravning.Alla mina tankar å kondoleanser går åt chile, deras famijer å vänner. :(

Presentation

Ser o no ser? Yo soy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Español


Ovido - Quiz & Flashcards