Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

Ångest!!!

Av carolitalocita - 12 oktober 2012 01:29

Idag träffade jag några gamla vänner som jag inte har träffat på 3 år. Det tog inte mer än 5 min innan alla började fråga ut den ena efter den andra om dennes liv.. Efter att ha hört alla fick jag ångest!!Den ena hade börjat planera att få barn nr 2, den andra är förlovad och är i full igång med att planera sitt bröllop och den tredje hade precis gjort slut med sin kille men lägger ner allt sin tid, energi och drömmar på sitt barn. Alla 3 gillar inte att gå ut och festa eller dricka drinkar utan nu var det konjak och wisky som gällde för dom. Själv bor jag kvar hemma, jobbar extra och det ENDA som var nytt med mej var min nya bil som jag köpte för 2 dagar sen. Jag gillar fortfarande att gå ut och festa, dansa och dricka nya drinkar :/ !! Visst är jag jätte lycklig över min bil men det känns som om alla andra är på en annan nivå jämfört med mej. Dom vill ha eller har hus, man och barn. Vi är alla över 20 men mindre än 25 och jag känner definitivt i te för att skaffa hus och barn snart! Tror inte ens att jag vill ha ungar!!Min STORA fråga är om det är jag som är fortfarande omogen eller är det inne att man ska börja bilda familj efter 20???För dom är inte dom ända tjejer jag känner som är gifta, har barn eller är gravida!!Allt det är ger mig bara ångest/panik!! Det får mejatt vilja fly från landet och aldrig mer återvända i hela mitt liv!!AAAAWWWHHH!!!!! 😱😱😱😱👽👽Peace and love!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolitalocita - 15 oktober 2012 01:05

När jag var en liten skit unge hade jag en BFF som jag lekte allt möjligt med. Vi trodde att vi var superhjältar, hade superkrafter, stod upp för varandra vad som en hände m.m som 2 BFF brukar vara helt enkelt. Men så kom dagen då han flyttade och ja...

Av carolitalocita - 14 oktober 2012 02:03

HATAR ordet bantning!! Och allt som har att göra med bantning som diet etc... Men som det ser ut nu är jag tvungen att banta sönder mej!! Har gått upp tvär mkt och måste ta bort allt fett! Det är så j*vla svårt också (för mig) att hålla en diet. J...

Av carolitalocita - 7 oktober 2012 23:49

Så mr D visade sig vara fortfarande lika mogen som 13 åring, vi hade INGET gemensamt och han kunde inte ta ett nej. Så det blev helt enkelt inget! Anledningen att jag gick ut med han från första början var ju för att komma bort från J. Det är int...

Av carolitalocita - 11 juni 2012 02:37

Så, imorgon ska jag träffa en vän som jag jobbade med under en sommar för 3 år sen ungefär.. Det känns lite konstigt.. Hmm inte pirrigt men mer vad ska vi prata om.. Han är 1 år äldre än mej men det kändes som om han va yngre.. Elak jag e! Ska me...

Av carolitalocita - 1 maj 2012 13:51

Upplever exakt samma situation/känsla som jag gjorde för 2 år sedan!! Fan! Jag trodde att jag lärde mej av mina misstag men tydligen inte!! Hur kan jag va såå dum!! Vi har något på G i ett tag sen slutar han höra av sej och går och blit tsm ...

Presentation

Ser o no ser? Yo soy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Español


Ovido - Quiz & Flashcards