Alla inlägg under juli 2011

Av carolitalocita - 11 juli 2011 18:11

Jag vill bara varna alla tjejer och kvinnor för alla pervo som finns där ute! Dem finns överallt och oavsett om de har barn med sig eller går runt själva.


I helgen var jag på Liseberg och stod på kö till lisebergsbanan. Efter att ha stott där i ca 20 min utan att knappt kommit fram några meter märker jag att mannen precis framför mig kollar på ett sådant äckligt sätt på tjejerna som stod bredvid honom. Jag tänkte att han var en sån skitstövel som kollar på tjejer och inte brydde sig ens om hans son som stod där med honom. Men när jag sedan la märke till att han kollade på alla tjejer och kvinnor på samma sätt. Inga var ett undantag för honom, vare sig dem var äldre eller riktigt unga eller oavsett former de hade kollade han på ALLA på samma sätt.


Det värsta är att det är inte första gången jag lägger märke till sånna pervosar! Första gången var på tåget på väg mot Göteborg. Tåget var väldigt fullt och jag stod upp. Framför mig stod en äldre gubbe som höll framför sig en mobiltelefon. Det som väckte mitt uppmärksamhet var att han rörde mobilen i samma riktning som tjejer och kvinnor gick, vare sig det var åt vänster eller höger. Det som också väckte mitt uppmärksamhet va att han gick flera gånger på toaletten.


När jag gick av ringde min mobil, jag svarade och forsatte gå när jag lägger märke till att han gubbe går snett framför mej med sin mobil. Då ser jag att han filmar 2 tjejer som gick framför honom. Det han filmade var deras bakdel. Jag kännde mej såå äcklad och fick en chock! Jag visste inte vad jag skulle göra men samtidigt blev jag så himla arg att jag skrek på honom!


Den äckliga gubben fick panik och sprang iväg som en råtta men jag blev ändå äcklad och kan fortfarande inte fatta att det finns sånna psykiska pervo bland oss!!


Det var allt för idag, C U än så längee!   

Av carolitalocita - 1 juli 2011 18:13

 



En liten del av min familj i Chile <3

Av carolitalocita - 1 juli 2011 17:54

Sitter här i köksbordet å kollar min mejl samtidigt som jag lyssnar på Radio corazón. När låten "esta la escoba" med chico trujillo spelas å jag saknar min familj från Chile!!!!    

Den här låten "dansade" vi alla tsm på en nattklubb!! "Dansade" för det mesta vi gjorde till den låten var hoppa runt och oss på varandra det blev verkligen la ESCOBA!! Guud vad jag vill tibax!! 


  

 

ska lägga upp en bild på dom med all min kärlek!

Presentation

Ser o no ser? Yo soy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Español


Ovido - Quiz & Flashcards