Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Måndag morron

Av carolitalocita - 26 september 2011 20:25

Måndag började med att jag vaknade hängig å ville inte upp, som tur va var jag äntligen ledig efter en hel veckas arbete på hotelet. Men jag var ändå tvungen att gå ut å städa min sysTers lägenhet.. När det äntligen var färdigt å vi skulle åka därifrån startar jag bilen å den lät för hemskt!! Som om jag gasade som filmen the fast and the furiost. Å nu när jag har kommit hem sitter jag här med världens mensvärk!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolitalocita - 15 oktober 2012 01:05

När jag var en liten skit unge hade jag en BFF som jag lekte allt möjligt med. Vi trodde att vi var superhjältar, hade superkrafter, stod upp för varandra vad som en hände m.m som 2 BFF brukar vara helt enkelt. Men så kom dagen då han flyttade och ja...

Av carolitalocita - 14 oktober 2012 02:03

HATAR ordet bantning!! Och allt som har att göra med bantning som diet etc... Men som det ser ut nu är jag tvungen att banta sönder mej!! Har gått upp tvär mkt och måste ta bort allt fett! Det är så j*vla svårt också (för mig) att hålla en diet. J...

Av carolitalocita - 12 oktober 2012 01:29

Idag träffade jag några gamla vänner som jag inte har träffat på 3 år. Det tog inte mer än 5 min innan alla började fråga ut den ena efter den andra om dennes liv.. Efter att ha hört alla fick jag ångest!! Den ena hade börjat planera att få barn nr ...

Av carolitalocita - 7 oktober 2012 23:49

Så mr D visade sig vara fortfarande lika mogen som 13 åring, vi hade INGET gemensamt och han kunde inte ta ett nej. Så det blev helt enkelt inget! Anledningen att jag gick ut med han från första början var ju för att komma bort från J. Det är int...

Av carolitalocita - 11 juni 2012 02:37

Så, imorgon ska jag träffa en vän som jag jobbade med under en sommar för 3 år sen ungefär.. Det känns lite konstigt.. Hmm inte pirrigt men mer vad ska vi prata om.. Han är 1 år äldre än mej men det kändes som om han va yngre.. Elak jag e! Ska me...

Presentation

Ser o no ser? Yo soy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Español


Ovido - Quiz & Flashcards