Alla inlägg under april 2012

Av carolitalocita - 22 april 2012 20:29

Helgen blev bra iaf.. I fredags blev det festande!! Sjukt kul!! Mkt av det jag gillar när det kom till musiken!! 🎶Lördagen däremot blev det jobb(!) inte kul, hur segt som helst!! Var helt död när jag kom hem.. Idag var jag lika seg som igår!! Vill inte göra någonting! Å känner mej lite nere.. För att han inte har hört av sej.. Men jag kan inget göra för man kan inte tvinga någon.. Sen skulle jag oxo vilja träffa någon annan men jag hittar ingen bra.. Måste sååå hitta ngn!!!Ha det bra så länge!Peace 2 U All

Av carolitalocita - 19 april 2012 17:41

Är äntligen tibax!! Vad har hänt under den här tiden?? Hmm.. låt mej tänka, har flyttat dock inte själv.. Fortsätter att jobba på hotellet å de..Faktiskt inte så mycket.. Jooo vänta har börjat träna! Jag har aldrig gillat att gå till gymmet å stirra in i väggen medans jag svettas som en gris.. Man nu köpte jag faktisk gymkort för ett helt år! Dock går jag bara på sånna danspass som zumba men ändå! Det var ett stort steg för att vara jag!Så jag är väldig stolt över mej själv!!Har faktiskt saknat att blogga så nu å framåt ska jag definitivt börja göra det mer..Peace & Love 2 U All 💗

Presentation

Ser o no ser? Yo soy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Español


Ovido - Quiz & Flashcards