Alla inlägg under augusti 2011

Av carolitalocita - 29 augusti 2011 02:15

Dagar som idag hatar jag mitt liv såå mkt!! Jag vet inte exakt av vilken anledning om det är för min lilla bråk med min mamma eller för att MS inte har hört av sej eller om det är en blandning.. Men en sak är jag säker på å det är att jag känner mig instängd.. Jag borde inte heller klaga för jämfört med andra så har jag det skiit bra men ändå.. Det jag syftar på är att jag har nästan inget privatliv. När jag var yngre skrev jag dagböcker men det var ingen idé för alla läste dom så jag slutade. Nu när jag går ut får jag typ inte dricka! Åhh så irriterande!! Nu i helgen när jag va ute drack jag 2 tequilas å 3 cider när jag kom hem så fick jag skäll för enligt min mamma va jag jätttte full, tur att jag inte sa hur mng tequilas jag drack för då hade dom redan suttit mej på rehab! Asså jag får ju dricka men intee sååå mkt säger dom.. Snälla jämfört med tusen andra 22 åringar e jag rena nykteristen jämfört hur mkt dom dricker å i vilket tillstånd dom kmr hem.. Men menÅ när jag dejtade MS så klagade min familj på att jag aldrig va hemma, jag träffade killen under helgen å det var alltid antingen en fredag el lördag så att den andra dagen jag kunde vara med min familj men neej dom klagade ändå.. Sen så ville dom att jag skulle ta hem honom efter 3 månader ungefär av dejtande så att dom skulle få lära känna han. Guud vi var inte ens tsm!! Jag tror att det var de som var anledningen att vi slutade dejta..Å när jag var ute med min kusin G å kom hem halv 3 på eftermiddagen fick jag skäll för det. För att jag inte gjorde ngt vettigt! Som att skaffa jobb, jag gar ett jobb men jag e bara xtra så jag behöver ett till men för guds skull låt mej gå ut oxo. Jag kom inte hem 6 ens Det ironiska är att mitt namn betyder frihet å ibland känner jag mej som en fånge med villkorligt frihet så därför vill jag flytta till mitt egna space!!!

Av carolitalocita - 22 augusti 2011 17:07

Måndag morgon började med att följa med syrran på hennes första skoldag. Kmr ihåg när det var jag som hade min första skoldag. Jag var alltid nervös å spänd över att träffa alla mina vänner igen! Det var roliga tider det. Hahaha!! Jag var alltid den lugna, tysya tjejen som var ordningsam å för det mesta så var jag det, framför lärarna jaa.. Med mina vänner va jag mer vågad, retades å skyllde på andra lite taskig ibland men oxo snäll. Jag försökte inte lämna ngn utanför men ibland så blev det så.. Opps!!Det var dagens inlägg gott folk, keep it real å C U än så länge! :-*

Av carolitalocita - 17 augusti 2011 18:41

Kollar på huset fullt. En gammal program som jag kollade jämt på när jag var mindre. Jag älskade programet såå mkt! Dj, den snälla storasyster, stephanie, den smarta mellansyster å michelle den söta lillasyster å sen hade vi Danny, pappan, Jesse och Joey, farbröderna som hjälpte pappan med sina 3 döttrar att uppfostra dom.Jag älskade programet såå mkt att när jag fick en lillasyster och fick ge henne sitt andra namn valde jag Michelle efter programet huset fullt.

Av carolitalocita - 8 augusti 2011 17:43

Har inte bloggat på ett ganska braa tag faktiskt.. Anledningen är att jag har haft väldigt mkt jobb men man ska icke klaga utan vara tacksam å hoppas på mer!!


Har varit ensam oxo dessa veckor då mon familj har åkt iväg till soliga å varma Spanien! Men har träffat många av mina goa vänner som jag inte hade sett på ett bra tag,, ska försöka att träffa så mng som möjligt men det är alltid lite svårt då dagarna inte alltid går ihop..


Nu så tar jag det lungt hemma å lyssnar på musik.. Men jag vill hitta på ngt nu men vet ej vad!! Får fortsätta fundera på vad jag vill göra   


C U än så länge    

Presentation

Ser o no ser? Yo soy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Español


Ovido - Quiz & Flashcards