Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av carolitalocita - 7 oktober 2012 23:49

Så mr D visade sig vara fortfarande lika mogen som 13 åring, vi hade INGET gemensamt och han kunde inte ta ett nej. Så det blev helt enkelt inget! Anledningen att jag gick ut med han från första början var ju för att komma bort från J. Det är inte så att jag lurade mr D att jag var intresserad av han utan det hela var mer som att gå ut med en vän.. Tills han försökte nått mer, som tur va så sa jag ifrån men han förstod nog inte det utan började stalka mej. På nått sätt trodde han nog att det skulle få mej att gilla han. Som tur är har nog förstått nu att han ska gå vidare.. Lycka till mr D! :)När det kommer till J så såg jag han på en fest.. Lite awkward men jag samtidigt tänkte jag att jag ska inte behöva skämmas! Det var han som slutade höra av sej till mej, Så jag stod på mej och fortsatte ha kul utan att ens kolla på han hela natten..Efter några dagar satte jag på min gamla mobil å där hade jag missade samtal och sms från nån okänd. Om det var hans nummer lär jag aldrig veta.. Försökte googla det men fick 0 svar! En sammanfattning på allt blir väl att fortsätta att leva mitt loca liv!!Peace & Love! ✌💖

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ser o no ser? Yo soy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Español


Ovido - Quiz & Flashcards